fredag den 7. september 2012

Sociale individualister

At ro havkajak kan godt virke lidt som en egoistsport. Vi har mulighed for, når som helst at tage vores kajak på vandet og sejle en tur – og det er der garanteret mange, der benytter sig meget af.

Men for en del mennesker er en flot solnedgang nu alligevel endnu flottere, når vi kan dele oplevelsen med andre. Sådan har jeg det også med kajakken. Det er dejligt at ro, men at ro sammen med andre gør oplevelsen lidt større – og mange gange også rigere.

Jeg ror i Brøndby ro- og kajakklub, og der møder jeg mange dejlige roere, som både er med til at give mig gode turoplevelser og som bidrager til, at jeg kan lære mere om teknik m.m.

Så selv om jeg måske er individualist, og selv om jeg måske godt kan alene – så kan jeg kun anbefale at melde sig ind i en klub. Her kan du dyrke din hobby sammen med andre – og det er faktisk ikke det værste sted at starte et fællesskab.

Jeg glæder mig til rullekursus med grønlænderåre nu på søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar